ست کردن لباس رنگ سبز و انواع استایل های آن

زمان مطالعه: 10 دقیقه

استایل لباس با رنگ سبز

استایل لباس با رنگ سبز

رنگ سبز یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها بین بانوان هستش 🙂 این رنگ استایل کاملا لوکس و جذابی می تونه برای هر شخصی داشته باشه . رنگ سبز دو بار به عنوان رنگ سال معرفی شده است یک بار سال 2103 و بار دیگر در سال 2017 . این رنگ نمادی از شادابی و سر زندگی و طبیعت هستش 😻

هممون می دونیم رنگ سبز از ترکیب دو رنگ آبی و زرد تشکیل شده . این رنگ ، رنگ های بسیار جذابی تو طیف خودش داره از جمله سبز پسته ای ، یشمی ، زمردی ، فسفری ، ارتشی و … 🥰

تو این مقاله بهتون به صورت کامل و جامع یاد میدیم چطور می تونید با این رنگ ، یک استایل کاملا جذاب و خاص بین سایر افراد داشته باشید و به چه صورت این رنگ رو تو ست های روزانه ، مهمونی و مراسمات رسمی استفاده کنید 🤗 تا آخر مقاله همراهمون باشید تا با کلی تصویر جذاب براتون این رنگ رو معرفی کنیم .

ست کردن رنگ سبز

ترکیب سبز در کنار بنفش

هر دو رنگ از رنگ های ترند و پرطرفدار بین بانوان هستن 😎 رنگ بنفش یا یاسی امسال به عنوان رنگ سال انتخاب شده و با استفاده از این دو رنگ می تونید کاملا استایل به روز و جدیدی داشته باشید .

رنگ بنفش نماد لوکس و خاص بودنه و استفاده از اون در مراسمات یا روزمره خودتون در کنار رنگ سبز استایل کاملا خاص و منحصر بفردی می تونه براتون ایجاد کنه . داشتن یک مانتوی سبز در کنار شلوار کرپ بنفش و خرید روسری بنفش از هانیل اسکارف می تونه این استایل شما رو تکمیل کنه ✌

استفاده از مانتو زیر سارافونی بنفش به همراه یک دامن شلواری سبز در عین لوکس بودن استایل کاملا راحت و آزادی براتون ایجاد می کنه .

ترکیب رنگ سبز و بنفش

ترکیب رنگ سبز و یاسی

ترکیب رنگ سفید سبز

رنگ سفید از جمله رنگ های خنثی هستش که می تونه با هر رنگی ست بشه 😉 استفاده از رنگ سفید با رنگ سبز ترکیب بدون ریسک و کاملا جذابی براتون درست می کنه . مانتوی سبز کنار شلوار و بادی سفید می تونه یه استایل کاملا شیک براتون داشته باشه . با خرید مینی اسکارف ( روسری قواره کوچک ) سبز و سفید و استفاده از مانتو کتی سبز ترکیب فوق العاده ای در استایلتون ایجاد میشه 😌

استایل رنگ سبز با مینی اسکارف

ست مانتو سفید با رنگ سبز

ست کردن اورال بلند سبز

ست رنگ سبز با سفید

استایل زدن رنگ سبز با سفید

ترکیب رنگ سبز و سفید

ترکیب رنگ زرد به همراه سبز

این ترکیب رنگ کاملا استایل شاد و سرزنده ای از شما نشون میده 🤩 ترکیب یک تی شرت یا شومیز سبز به همراه شلوار سبز می تونه استایل کاملا خاص برای شما داشته باشه . در میوه ها و گیاهان هم رنگ سبز و زرد زیاد به چشم میخوره ؛ ترکیب این دو رنگ حس طراوت و زندگی به شخص میده . با خرید شال زرد و ترکیب اون با مانتو سبز و یک شلوار جین می تونه این سرزندگی و طراوت رو برای شما ایجاد بشه 😇

استایل رنگ سبز با زرد

ترکیب رنگ سبز و زرد

ترکیب سبز و مشکی

مشکی هم از جمله رنگ های خنثی و پرطرفدار هستش 😎 ترکیبش با رنگ بنفش استایل کاملا بدون ریسک در عین جذاب بودن می تونه واستون درست کنه . پیشنهاد می کنیم از یک پیراهن مردانه یا شومیز سبز رنگ در کنار استفاده از شلوار مشکی و همچنین شال مشکی یا یک کلاه مشکی می تونه جذابیت رنگ سبز رو تو استایلتون دو چندان نشون بده . اگه علاقه دارید که از رنگ سومی هم تو استایل خودتون استفاده کنید پیشنهاد ما استفاده از رنگ سفید هست 🙂 ترکیب یک زیر سارافونی سفید مثل بادی یا تی شرت به همراه مانتو یا شومیز دکمه دار سبز و استفاده از شلوار و شال مشکی می تونه استایل کاملا اسپرت رو براتون ایجاد کنه .

اشتباهات مراقبت از مو و نکات نگهداری از آن

استایل رنگ سبز با مشکی

مانتو سبز با شلوار مشکی

ست کردن رنگ سبز با مشکی

تیپ زدن رنگ سبز و مشکی

مدل تیپ رنگ سبز با مشکی

آموزش ست رنگ سبز با مشکی

ترکیب رنگ سبز و مشکی

ترکیب رنگ سبز با قرمز

هممون رنگ قرمز و درکنار سبز رو با برند معروف گوچی میشناسیم 😍 هر دو رنگ رو می تونیم جزو رنگ های فوق العاد جذاب و لاکچری بدونیم . این برند از دو رنگ قرمز و سبز تو بسیاری از لباس ها و محصولات خودش استفاده میکنه . ترکیب رنگ قرمز و سبز رو تو طبیعت هم به تعداد بسیار زیادی می تونیم ببیینم . ترکیب این دو رنگ فوق العاده شیک و جذابه . اما پیشنهاد می کنیم از یکی رنگ ها در هشتاد درصد استایلتون استفاده کنید و از رنگ دیگر در بیست درصد استایل ✌ به طور مثال اگه مانتو سبز یا شومیز سبز دارید استفاده از یک شال قرمز ترکیب لوکسی رو براتون به ارمغان میاره . یا یک تی شرت سبز در کنار خرید کلاه قرمز استایل شما رو کاملا اسپرت نشون میده .

پیشنهاد ما برای رنگ سوم در استایل لباس با رنگ سبز ، این ترکیب هم مثل ترکیب قبل استفاده از رنگ سفیده 😻 مانتوی سبز و کیف کفش قرمز در کنار بادی یا یا شومیز سفید برای زیر مانتو این ترکیب خاص و زیبا رو براتون درست میکنه .

تو مهمونی ها و جشن ها هم می تونید از یک شومیز یا نیم تنه قرمز در کنار دامن پلیسه سبز یا شلوارک سبز استفاده کنید تا کاملا متمایز از بقیه باشید 😉 کت سبز کنار دامن کوتاه قرمز هم یکی دیگه پیشنهاد های جذاب هانیل اسکارف برای داشتن استایل منحصر به فرد در مهمونی های شما هست .

ترکیب رنگ سبز و قرمز

ست کردن رنگ سبز و قرمز

سبز در کنار آبی

به خاطر این که خود رنگ سبز از طیف رنگ آبی تشکیل شده ، به راحتی می تونید این رنگ رو در کنار سبز استفاده کنید 🥰 پیشنهاد ما اینه که اگه سبزی لباس هاتون تیره تره ، رنگ آبی رو انتخاب کنید . رنگ سبز و آبی هر جفتشون جزو رنگ های سرد محسوب می شن و استفاده از این دو رنگ تو فصل های تابستون و بهار مناسب تره . شلوار آبی و یک بلوز سبز ست قشنگی میشه براتون .

سبز رو در کنار رنگ های قهوه ای ، کرم و نارنجی نیز می تونید استفاده کنید اما پیشنهاد ما استفاده از رنگ هایی بود که در قسمت اول مقاله براتون معرفی کردیم 😉

ترکیب رنگ سبز و آبی

ست کردن لباس سبز با آبی

مکمل تناژ های رنگ سبز

سبز پسته ای :

یکی از طیف های محبوب رنگ سبز ، سبز پسته ای هستش 🤩 ترکیب سبز پسته ای با رنگ صورتی یا رنگ سرخابی می تونه ترکیب جذابی باشه ، این ترکیب هم بیشتر مناسب فصل تابستون بهار هست .

سبز یشمی :

یکی از طیف های رنگی لوکس سبز هستش . استفاده از سبز یشمی شما رو کاملا خاص نشون میده ✌ ترکیب این رنگ با رنگ های زرد ، صورتی ، سبز کمرنگ ، نارنجی سیر ، لیمویی و طلایی می تونه ست قشنگ و جذابی براتون بسازه .

ایده های جذاب برای عکاسی در کافه

سبز زمردی :

این رنگ شباهت زیادی با رنگ سبز یشمی داره با این تفاوت که مقداری روشن تره 😎 زمردی میتونه با انوع تناژ های سبز از جمله سبز زیتونی ست بشه . همچنین رنگ های زرد و نارنجی پاستلی هم می تونه تو ست شما در کنار سبز زمردی استفاده بشه . ترکیب سبز زمردی با سفید ، استایل کاملا باشکوهی براتون ایجاد می کنه .

سبز کاهویی :

جزو تناژ های با نشاط و شاد سبز هست 🥰 ترکیبش با رنگ های سفید و نارنجی می تونه استایل منحصر بفردی براتون داشته باشه .

سبز فسفری :

رنگ کاملا پرانرژی و شادی هستش . می تونید با رنگ های مکملش مثل نارنجی و زرد یا مشکی و سفید ست کنید 😻

سبز پاستلی :

این روز ها جزو رنگ های پرطرفدار بین بانوان و دختران هستش 🤗 میتونید با تمام ترکیب هایی که با سبز ، ست میشه منتها از نوع پاستلی ست کنید . مثل نارنجی پاستلی ، زرد پاستلی و …

سبز لجنی :

رنگی گه کاملا مناسب مراسمات رسمی هستش 😇 ست کردنش با رنگ های خنثی مثل مشکی ، سفید ، طوسی و خاکستری کاملا راحته و زیبایی خاصی داره . اما اگه بخواید استایل روشن تر و شاد تری داشته باشید با رنگ های نارنجی و زرد هم می تونید این رنگ رو ست کنید و تو استایل های رسمی خودتون استفاده کنید .

سبز سدری :

رنگ سدری خودش تناژ های رنگی مختلفی داره . به راحتی می تونید این رنگ رو با تناژ های مختلف سبز ست کنید اما میشه از رنگ های خنثی نظیر مشکی ، سفید یا رنگ های مکمل مثل نارنجی ، لیمویی و زرد هم استفاده بشه 😌

ترکیب رنگ سبز و نارنجی

رنگ سبز در محیط های رسمی

رنگ هایی که می تونید در ست کردن رنگ سبز در محیط های رسمی و نیمه رسمی استفاده کنید میشه آبی رو نام ببریم 👌 پیشنهاد هانیل اسکارف اینه از آبی تیره تو ترکیبات خودتون استفاده کنید . استفاده از سرمه ای هم می تونه استایل شیک و رسمی برای شما داشته باشه . همچنین رنگ های مشکی و سفید هم برای مراسمات رسمی و ملاقات های شما می تونه جذاب باشه . استفاده از این رنگ ها ، سبزی و شکوه استایل شما رو در چشم سایر افراد بیشتر نشون میده .

تیپ اسپرت رنگ سبز و مشکی

رنگ سبز در محیط های دوستانه و مهمونی

معمولا تو محیط های شاد و دوستانه گزینه های انتخاب شما برای ترکیب با سبز خیلی بیشتره 🤔 استفاده از رنگ قرمز می تونه شما رو خاص و جذاب نشون بده . همچنین می تونید از رنگ های زرد و نارنجی هم استفاده کنید .

اگه علاقه دارید که رنگ سبز رو تو استایل خودتون به صوت کامل نشون بدید پیشنهاد میکنیم از رنگ های کرم و قهوه ای استفاده کنید 🤩 رنگ بدن شباهت زیادی به این دو رنگ داره و استفاده از این رنگ ها ، سبزی استایل شما رو بیشتر از هر رنگ دیگه نشون میده .

ترکیب رنگ سبز و سرخابی

اکسسوری ها در کنار استایل سبز

سعی کنید اکسسوری هایی که استفاده می کنید ؛ ترکیب رنگ هایی که در قسمت اول مقاله معرفی کردیم رو داشته باشن 😎 رنگ های مشکی ، سفید ، آبی ، زرد و قرمز در کیف و کفش یا دستبند و ساعت شما می تونه تو استایل سبز شما استفاده بشه و جذابیت شما رو بیش از قبل نشون بده .

معرفی مدل های استایل موی پسرانه کوتاه و بلند جدید

استفاده از کلاه کپ یا انواع کلاه ها با رنگ مرتبط با سبز یا دستبند و جواهرات دارای نگین و سنگ های سبز می تونه جذابیت شما رو بیشتر از هر زمانی نشون بده .
اگه از دستمال سر یا مینی اسکارف به عنوان دستمال سر یا دستمال دسته های کیف خود استفاده می کنید ، حتما به هارمونی رنگ و تعامل آن با رنگ های پوشاک خودتون توجه کنید 😍

آموزش ست کردن مانتو سبز

نکته هایی که باید تو استفاده از رنگ سبز رعایت کنید :

  • سعی کنید طیف رنگی از سبز رو استفاده کنید که بهتون اعتماد به نفس و آرامش رو بده و احساس بهتری باهاش داشته باشید 😉

  • اگه فکر می کنید که نمی تونید از رنگ سبز تو لباس های خودتون استفاده کنید 🙂 پیشنهاد هانیل اسکارف اینه از اکسسوری استفاده کنید که تو ساختارش رنگ سبز به کار رفته باشه . زیور آلات که نگین سبز داشته باشه یا کیف و کفش سبز رو می تونید استفاده کنید .

  • حتما نباید رنگ سبز رو با یک رنگ ترکیب کنید 😍 می تونید از رنگ سوم هم تو استایلتون استفاده کنید . رنگ های خنثی بهترین پیشنهاد برای استفاده به عنوان رنگ سوم هست .

نحوه ست مانتو سبز با اکسسوری

روانشناسی رنگ سبز

رنگ سبز نشانه طبیعت و جهانی طبیعی هست . به عقیده بسیاری از افراد این رنگ حس آرامش ، نشاط ، شادی ، حسادت و سلامتی را نشان می دهد . علاوه بر این ها رنگ سبز نشان باروری نیز می باشد .

در قرن 15 در لباس های عروس از رنگ سبز به جای سفید استفاده می شد . رنگ سبز نشان دهنده تعامل، امید و رشد می باشد به همان صورتی که برگ و یک گیاه دائما در حال رشد است .

افرادی که به رنگ سبز علاقه مند هستند کاملا نکات مثبت و منفی را درک می کنند و هارمونی دهنده بسیار خوبی می باشند .

افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند اغلب صلح جو می باشند و همچنین در مشکلات کاملا قابل اتکا و جنگجو می باشند . افرادی هستند که در کنار دوستان و خانواده از زندگی لذت بیشتری می برند و کاملا مهربان می باشند . این افراد از مراقبت کردن از سایرین احساس رضایت و خشنودی دارند .

می دونیم که استایل لباس با رنگ سبز و استفاده از رنگ سبز تو تیپ مقداری سخت و ریسک داره 🤔 اما اگه بدونید که با چه ترکیب هایی استفاده بشه با آرامش و اعتماد به نفس کافی می تونید تو استایل خودتون از این رنگ استفاده نمایید . رنگ سبز کاملا شما رو متفاوت و خاص نشون میده و پیشنهاد ما اینه برای یک بار هم که شده ، حتما از این رنگ استفاده کنید .

خوشحال می شیم نظرات خودتون رو با ما در میون بزارید و بهمون بگید شما از چه رنگ هایی در کنار رنگ سبز استفاده می کنید 🤗

منبع : هانیل اسکارف

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت