مدل موی کوتاه همراه ژورنال عکس برای ایده مو

مدل موی کوتاه

استایل با مدل موی کوتاه دخترانه

استایل مو یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی و جذابیت بین مرد و زن هست . آرایش و شنیون مو معمولا در دو حالت بلند و کوتاه است . شاید موی بلند بین بانوان طرفداران بیشتری داشته باشد اما در مقابل موی کوتاه نیز جزء سلیقه بسیاری از زنان است . در مدل موی کوتاه می تونید انواع استایل ها با لباس های متفاوت و انواع شال و روسری و همچنین کلاه داشته باشید .

در این مقاله به بررسی جدیدترین مدل های موی کوتاه در دنیای مد و فشن و همچنین جذاب ترین استایل ها برای داشتن یک موی کوتاه به همراه بروزترین تصاویر می پردازیم ؛ با هانیل اسکارف تا انتهای مقاله همراه باشید .

ایده موی کوتاه برای زنان

چرا موی کوتاه داشته باشیم ؟

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش میاد اینه که ، در عین زیبایی موی بلند و وجود انتخاب های بسیار برای آرایش آن ، چرا موها رو کوتاه می کنن ؟
دلایل بسیاری برای کوتاه کردن مو وجود داره که از مهمترین دلیل هاش می تونیم به کم پشت بودن مو ، نداشتن زمان کافی برای آرایش و مرتب کردن موی بلند ، داشتن ریزش یا سوختگی به دلیل رنگ کردن مو ها و علاقه یا ایجاد تنوع در ظاهر و استایل مو اشاره کنیم .

موی کوتاه فر دخترانه

انواع مدل های موی کوتاه

از مهمترین مدل های موی کوتاه در سراسر دنیا و ایران می تونیم به نام های زیر اشاره کنیم :

مدل باب

یکی از مدل هایی هستش که همیشه بروز بوده و به عبارتی از مد نمی افته . تو این سبک ، قسمت پشت سر موی کمتری از جلو داره و بیشتر این سبک از مدل مناسب موهای پر حجم هستش . اما برای موهای کم حجم نیز زیبایی و جذابیت داره . انتخاب و تجربه این مدل مو به تمامی بانوان پیشنهاد می شود . در مدل باب نباید دسته های مو رو یک دست کوتاه کرد و باید به صورت کم و زیاد باشد . برای درک بهتر تصاویر رو می تونید مشاهده کنید .

استایل با مدل موی کوتاه باب

آموزش کوتاه کردن مو به روش باب

ایده مدل موی باب

مدل کرنلی

این مدل مو کاملا دخترانه و خاص هستش . اگه دنبال تغییر و زیبایی و جذابیت هستید پیشنهاد ما داشتن این مدل مو برای شما هستش . تو این سبک از مدل مو ، اندازه و بلندی مو های شما دست خودتون هستش و مطابق سلیقتون می تونید هر سایز و اندازه برای موهای خودتون در نظر بگیرید .

کرنلی از محبوب ترین مدل های مو بین زنان جوان و دختر ها هستش . داشتن هایلایتی از رنگ در قسمتی از موهاتون و آراستن مو به یک سمت زیبایی مدل کرنلی رو بیشتر نشون میده . استایل های فوق العاده خفن و جذابی می تونید با این مدل مو داشته باشید .

مدل موی کرنلی

آموزش کوتاه کردن مو مدل کرنلی

مدل کوپ

از جمله مدل هایی هست که برای موهای نازک مناسبه . مدل کوپ رو هم می تونید برای موهای بلند و هم موهای کوتاه انتخاب کنید . این سبک از آرایش مو هم برای زنان مناسب است و هم دختران . مدل کوپ یکی از پرطرفدارترین مدل های مو بین بانوان است که نمونه های بسیار این مدل رو می تونیم تو فیلم های هالیوودی مشاهده کنیم . با استفاده از انواع کلاه در مدل کوپ، زیبایی شما دو چندان میشه. کلاه کاپیتانی از جمله کلاه هایی هست که استایل فوق العاده جذابی برای مدل کوپ میتونه استفاده بشه . مدل کوپ جزء مدل های رسمی و نیمه رسمی هست و می تونید با استفاده از انواع کت دامن و و کت شلوار استایل فوق العاده جذاب و بی نظیری داشته باشید .

زیر مانتو جلو باز چی بپوشیم ؟ همراه عکس

مدل موی کوپ دخترانه

روش کوتاه کردن موی کوپی

ایده برای استایل با موی کوپ

مدل قارچی

این مدل مو بیشتر جزء انتخاب دختر ها هستش . مدل قارچی صورت شما رو گرد نشون میده ، پس اگه جزء افرادی هستید که صورت کشیده یا گردن بلندی ندارید ، به هیچ عنوان این مدل رو انتخاب نکنید . حجم مدل موی قارچی بر اساس سلیقه شما هست و می تونه پر حجم یا کم حجم باشه .

مدل آندرکات

همونطور که از اسمش مشخصه ، قسمتی از مو باید تراشیده بشه . این قسمت معمولا کنار و بالای گوش و شقیقه هست . استایل آندرکات هم در موهای بلند و هم مو های کوتاه قابل اجرا هستش اما اصولا در موی کوتاه زیبایی بیشتری رو نشون میده . مدل آندرکات معمولا بین دختران طرفدار بیشتری دارد . امروزه می تونیم این مدل رو بین بسیاری از دختر ها که از شال یا روسری استفاده نمیکنن مشاهده کنیم .

مدل آندر کات به دلیل اینکه قسمتی از مو تراشیده میشه ، نباید از شال و روسری یا کلاه استفاده بشه تا مدل و زیبایی آرایش موی شما نشون داده بشه .

مدل موی آندرکات

موی کوتاه طرح آندر کات

مدل مو آلمانی

یکی از مدل هایی که هم بین مردان طرفدار دارد و هم زنان . در این استایل ، کناره های مو کاملا کوتاه می شود و قسمت میانی سر موی بلند تری را دارد . مدل آلمانی در مو های صاف لخت زیبایی بیشتری رو داره و ترکیب اون با رنگ کردن مو ، استایلی جدید و مدرن به حساب میاد .

مدل موی آلمانی استایل اسپرت و کاملا خاص زنانه ای رو براتون درست می کنه . پیشنهاد ما داشتن یک کت دامن در کنار موی آلمانی هستش . استفاده از یک روسری مینی اسکارف به عنوان دستمال گردن زیبایی و جذابیت شما رو از هر زمانی بیشتر نشون میده .

مدل موی آلمانی

آموزش موی کوتاه آلمانی زنانه

استایل با موی کوتاه المانی

مدل مصری

همونطور که از اسمش مشخصه ، مدل این سبک از آرایش مو شبیه زنان مصری در دوران فراعنه هستش . مدل مصری طرفدارای زیادی بین زنان داره . تو این مدل از قسمت کناره چانه تا انتهاب سر به صورت یکدست کوتاه میشه . اگه جزء افرادی هستید که موهای لخت دارید این سبک رو به شما پیشنهاد می کنیم . مدل موی مصری به مدل های مصری کوتاه ، مصری بلند ، مصری زاویه دار و مصری گرد تقسیم می شود . مطابق با سلیقه خودتون می تونید یکی از مدل ها رو برای آرایش مو های خودتون انتخاب کنید .

این مدل هم می تونه برای شما استایل های اسپرت و هم استایل های رسمی داشته باشه . یک اوروال و کفش های پاشنه کوتاه و این مدل مو برای حضور در جشن و عروسی و دورهمی های دوستانه شما رو کاملا خاص و جذاب نشون میده .

مدل موی مصری

استایل با موی مصری

ایده موی مصری زنانه

کوتاه کردن مو به روش مصری

نحوه کوتاه کردن موی مصری

مدل پیکسی

در مدل موی پیکسی ، پشت مو های شما از قسمت جلو بیشتر کوتاه می شود . در این سبک می توانید جلوی موی خود را به حالت های متفاوت آرایش کنید . همچنین این مدل مو، برای فر کردن مناسب است .

استایل مو پیکسی

آموزش کوتاه کردن موی پیکسی

مدل تخم مرغی

این مدل مو هم مثل طرح قارچی برای افرادی که صورت پُر تری دارن به هیچ عنوان مناسب نیست . اگه صورت کشیده تری دارید این مدل رو انتخاب کنید . استایل تخم مرغی معمولا موهای شما رو مرتب نشون میده و اگه جزء افرادی هستید که زمان کافی واسه رسیدگی و آرایش برای موهاتون ندارید این سبک از مدل مو رو انتخاب کنید .

مینی اسکارف چیست؟ یک روسری کوچک، مدرن و مناسب با هر نوع استایل

مدل مو چتری

یکی از قدیمی ترین و در عین حال زیباترین استایل های مو هستش . مدل چتری رو به راحتی خودتون هم می تونید روی موهاتون اجرا کنید . در طرح چتری موی روی قسمت پیشونی شما کوتاه میشه . اگه جزء افرادی هستید که پیشونی بلندی دارید ، مدل چتری رو بهتون پیشنهاد می کنیم . مدل چتری برای استفاده زیر انواع شال و روسری و شال مجلسی هم قابل استفاده هستش . بلندی پشت موی شما بر اساس سلیقه شما هستش اما قسمت جلوی موی شما باید تا ابرو یا میانه پیشانی کوتاه بشه .

مدل موی چتری عروس

استایل چتری برای عروسی

موی چتری کوتاه دخترانه

مدل لیر

این مدل همانند مدل آبشاری هست با این تفاوت که هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند میتونید اجرا کنید . تو این مدل باید مو هارو به صورت نامتقارن و به صورت کم و زیاد کوتاه کنید . طرح لیر در موهای کوتاه و بلند زیبایی خاص خودش رو داره و پیشنهاد ما تجربه این مدل مو برای شما هست .

مدل لیر هم جزء مدل های اسپرت و فانتزی به شمار میره . می تونید هر استایلی مطابق سلیقه ای که دارید با این سبک از مو داشته باشید .

مدل موی دخترانه لیر

موی کوتاه سبک لیر

آموزش کوتاه کردن مو به روش لیر

مدل فارا

یکی دیگه از استایل هایی که به صورت لایه ای مو برش می خوره و خرد میشه اما از قد مو کوتاه نمیشه سبک فارا هست . این سبک هم مثل طرح لیر هم روی مو های کوتاه و هم بلند قابل اجرا هستش . استایل فارا بر خلاف سایر طرح های مو برای تمام حالت های صورت قابل اجرا هست .

تو این مدل استفاده از انواع شال و روسری و کلاه کپ ، راحت و مناسبه و می تونید انواع استایل ها با پیراهن ها و سارافون های اسپرت داشته باشید .

مدل موی کوتاه فارا

آموزش موی دخترانه مدل فارا

استایل با مدل موی فارا

مدل آناناسی

مدل آناناسی هم دخترانه و هم زنانه هستش . تو این مدل سراسر موهای شما به صورت لایه ای خرد میشن . این سبک برای موی کوتاه قابل اجرا هستش . اگه صورت کشیده ای دارید می تونید از مدل آناناسی استفاده کنید . این مدل برای صورت های تو پُر و گرد هم قابل اجرا هست و باعث زیباتر نشون دادن چهره شما میشه . آناناسی مدل کوتاهیه که شاید بیشتر بین زنان و افراد مسن تر از اون استفاده بشه . افراد در سنین بالاتر که توانایی کافی تو رسیدگی به موهاشون ندارن ، می تونن از این مدل تو استایل موهای خودشون استفاده کنن .

مدل موی آناناسی

مدل موی کوتاه سبک آناناسی

موی سبک زنانه سبک آناناسی

آموزش مدل موی آناناسی

مدل شگ

شگ یا استایل موی آشفته ، تو سال های اخیر و در دنیای مد و فشن طرفدارای زیادی پیدا کرده تا جایی که جزء بهترین طرح ها تو سال های اخیر شد . تو این مدل بلندی مو تا قسمت سرشانه هستش . مدل شگ برای موهای کم حجم و فر مناسبه .

شگ اصولا برای استایل های رسمی و نیمه رسمی مناسب نیست و برای مراسمات باید بیشتر به موهای خودتون رسیدگی کنید . مدل شگ برای استایل های اسپرت و راحت پیشنهاد میشه .

استایل موی کوتاه شگی

مدل موی شگی متوسط

مدل بلانتی

بلانت همون مدل باب هست اما بر خلاف مدل باب انتهای موهای شما باید صاف باشه . این استایل هم برای مو های کم حجم قابل اجرا و مناسبه . نمونه تصاویر این مدل مو رو می تونید مشاهده کنید .

بلانت هم برای استایل های رسمی و نیمه رسمه فوق العاده هست . داشتن یک کت و کفش های پاشنه کوتاه و همچنین شلوار پارچه ای با داشتن آرایش و رژ لب دلخواه ، استایل شما رو کاملا رسمی و فوق العاده جذاب و زیبا نشون میده .

مدل کلاه بافتنی دخترانه و آموزش ست کردن آن

مدل موی بلانت

سبک موی زنانه بلانتی

آموزش استایل موی بلانت

مدل فشن

طرح فشن شاید این روز ها بیشتر از هر زمانی بین طرح های موی دخترانه دیده بشه . این سبک بیشتر مناسب افرادی هستش که علاقه دارن موهای خودشون رو بیشتر کوتاه کنن . معمولا تو انتخاب این استایل ، رنگ مو هم استفاده می شود تا استایل حالت اسپرت تری داشته باشد .

مدل فشن با استایل های اسپرت مناسبه . شلوار های بگ یا مام زاپ دار یا یک شلوارک به همراه فیش نت ، استایل کاملا گنگ و زیبایی واستون می سازه . استفاده از انواع اکسسوری تو این سبک مو به ویژه گوشواره های خاص ، شما رو کاملا متمایز از بقیه نشون میده .

مدل موی فشن

استایل با مدل موی فشن دخترانه

آموزش موی فشن کوتاه

مدل آبشاری

اگه علاقه ندارید که موهاتون زیادی کوتاه باشن ، مدل موی آبشاری بهترین گزینه هستش . تو این مدل ، کوتاهی مو تا قسمت سرشانه میاد و سپس به صورت نامتوازن کوتاه میشه .

مدل آبشاری برای تمامی استایل ها مناسبه . هم می تونید به صورت رسمی و هم اسپرت ، استایلتون رو بسازید . استفاده از انواع شومیز و تی شرت و یک شلوار مام یا بگ استایل جذابیت مدل موهای شما رو به زیبایی هرچه تمام تر نشون میده . زمستون و پاییز تو این استایل می تونید کت شلوار و کلاه فرانسوی استفاده کنید تا کاملا خاص و متمایز از بقیه افراد باشید .

مدل مو بر اساس فرم صورت و گردن

اگر جزء افرادی هستید که پیشانی کشیده ای دارید باید مدل هایی را انتخاب کنید که علاوه بر کوتاهی قسمتی از پیشانی شما را پوشش دهد ، تا از بلندی پیشانی کاسته شود .

افرادی که گردن کوتاهی دارن ، مدل موی بسیار کوتاه مناسب تر می باشد . در این مدل مو گردن شما بیشتر نشان داده می شود . با انتخاب مدل موی بلند ، گردن شما کاملا پوشیده شده و فرم زیبایی نشان در قسمت سر و گردن شما نشان نمی دهد .

افرادی که گردن بلندتری دارند باید مدل موی کوتاهی انتخاب کنند که قسمت جلوی مو یا کناره ها مقداری بلند باشد تا با پوشش مقداری از گردن شما ، از نشان دادن بلندی گردن مقداری کاسته شود .

افراد دارای صورت پُر و تپل باید از مدل مو های بلندتر و کشیده استفاده کنند تا با ترکیب رفم صورت به حالت ایده آلی برسد . اما اگر چهره کشیده ای دارید می توانید تمامی استایل های مو را به راحتی داشته باشید .

علاوه بر استایل های بالا که جزء محبوب ترین مدل های مو بین بانوان است ، مدل های دیگری از موی کوتاه زنانه وجود دارد که می توانید تصاویر آن را مشاهده کنید .

انواع موی کوتاه

آموزش استایل با موی کوتاه زنانه

مو زنانه کوتاه

موی فر مشکی کوتاه

عکاسی موی کوتاه زنانه

آموزش موی کوتاه

شما می توانید انواع شال و روسری و مینی اسکارف و همچنین انواع مختلف کلاه نظیر کلاه لئونی و کپ را برای داشتن یک استایل بی نظیر در کنار فرم موی کوتاه و لباس های خود از فروشگاه بزرگ هانیل اسکارف با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید .

شما چه سبک مویی را برای داشتن یک استایل ایده آل پیشنهاد می کنید ؟ نظرات خود را با همراهان ما در میان بگذارید .

منبع : HanilScarf.ir

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت